sâmbătă, 2 martie 2013

Harlem shake

                 Se putea să nu scriu despre asta? Desigur că nu se puteam... Şi ştiţi de ce scriu asta? Pentru că aşa vreau eu.
                 Trecând la subiect, eu vreau să spun că nu înţeleg ideea dansului ăsta. De ce ar vrea cineva să-şi amestece neuronii şi să-şi rearanjeze oasele în halul ăla? Mai bine s-ar arunca de pe un munte, cred că ar fi acelaşi rezultat.
Normal că după ciudăţenia aia de gangnam style a trebuit să apară şi o altă ciudăţenie mult mai mare decât ciudăţenia aia mai mică. Dacă în gangnam style dansai ca un cal în călduri, acum ai ocazia să-ţi rearanjezi toate oasele şi neuronii, chiar la tine acasă... Ofertă!! Dansezi acum şi obţii o rearanjare a oaselor pe gratis!!!
Desigur, ca orice dans nou apărut... toată lumea începe să se filmeze pe unde, cum şi în ce hal dansează ei. Am văzut că nişte unii au dansat harlem shake într-un avion. Au dansat, că doar ce se putea întâmpla?
                 Mă gândeam azi noapte la treaba asta cu dansul şi nunţile (botezuri, majorate, zile de naştere, înmormântări, primul salariu, primul 10 la mate, luat bac-ul etc.)... deci mă gândeam la toate dansurile pe care le pun în practică omii atunci când sunt fericiţi. La nunţi e imposibil să nu se danseze meneaito sau alte dansuri "tradiţionale". Şi eu acum mă întreb, de fapt nu mă mai întreb că am căutat pe youtube acum şi se pare că există nişte dezaxaţi care au dansat stupizenia asta la nuntă. Deci da, harlem shake e noul dans "tradiţional".
                 Şi acum mă întreb de unde zmeura mă-sii apar dansurile astea? Cred că a fost inventat de vreun posedatat ceva... sau unu' care mâncase prea multă ciocolată... sau poate avea vreun peşte în pantaloni. Acum serios... cum să-ţi amesteci creierul în halul ăla?
Da să stăm calmi, că sigur o să apară un alt dans peste câteva săptămâni sau luni. Unu' şi mai dezaxat ca ăsta, unu' care să-ţi amestece şi mai rău toate oasele, intestinele şi alte măruntaie. Unii sunt foarte creativi, alţii sunt foarte receptivi. Cum a apărut un dans nou, cum imediat se umple netu' de filmuleţe cum se manifestă specimenele. Nu, de fapt vor să scoată demonul din ei. Dap, asta e! Să-i stropească măh cineva cu aghiazmă pe săracii posedaţi.
                  Da' păi ce să-i faci... pe mine nu mă mulţumeşte mai nimic! Ciufuta de mine... (Mai nou sunt ciufută, nu mai sunt cactus :D).

4 comentarii:

  1. trecand peste partea cu ciufuta ..pe care nu ti-o atribui deloc ..din punctul de vedere al unei alte chiriase care isi pierde neuronii, visand , dar nu a altei chiriase a unicei tale chiriase dar care reuseste sa lase comentarii cu blogul ei nou..da asta e alta abureala..voiam sa zic si eu ..slava cerurilor om normal care nu are harlem..asta in cap..serios m-am saturat ..toti au luat boala asta ..exista un singur tratament terapie fara calculator cel putin 2 saptamani sa vezi cum nu vom mai avea dependenti de chestiute de astea ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă gândeam la cum ar fi să stau eu fără calculator şi mi-am dat seama că nu prea pot :)).
      Dacă nu vor mai avea acces la calculator, vor inventa ei cine ştie ce ca să nu se plictisească...

      Ștergere
  2. Ok , cu Gangnam style am inteles , era oarecum amuzant , dar chestia asta chiar nu mi se pare amuzanta deloc ! Nu stiu cum e sa faci asa , poate cand practici e amuzant , dar cand privesti chiar nu e amuzant .. Poate sunt eu inapoiata .
    Si am auzit ca au dansat si aia de la Google , Facebook , chiar si armata ! :|
    A tampit lumea , clar . As prefera ca lumea sa danseze meneaito pe strazi decat chestia aia care nici nu poate fii numit dans . :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe la o şcoală s-a dansat...
      Dar nu e dans, e rearanjarea oaselor :D.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.