miercuri, 20 martie 2013

Leapşă


Am primit o leapşă de la Zoe.

Regulile
1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe care le admiri şi au mai puţin de 200 de umăritori.
5. Anunţă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

Mulţumesc dragă Zoe pentru Bazaconiile pe care mi le-ai dat. ;;)

 Unsprezece lucruri despre mine:

Întrebări:
1. Ce ai vrea să schimbi la tine? 
Poate că aspectul, gândirea... :-?

2. Care este citatul tău preferat sau motto-ul după care te ghidezi în viaţă?
"La o parte din calea fosilelor" motto-ul ăsta îmi salvează viaţa şi nu îmi strică ziua.

3. Ce ai pune pe primul loc în viaţă? [Familia, cariera, hobby-urile, banii, sănătatea, etc.]
Cred că dacă nu am sănătate, ce pot să am?!

4. Care este modelul tău în viaţă?
Modelul meu în viaţă este... :)) (şi mi-am adus aminte de profa de religie - Gillette).
Se pune dacă eu nu am model în viaţă? Adică eu sunt propriul model (de unică folosinţă) pe care vreau să-l am în viaţa.

5. Cea mai mare realizarea de-a ta până acum?
Sunt atât de multe încât nu ştiu cu ce să încep...
Trebuie să mă mai gândesc ce să pun pe primul loc: că am câştigat la Loto, că am reuşit să vorbesc cu extratereştrii sau că tocmai ce am spart (încă o dată) baza de date a Pentagonului.

6. Ai avea curajul să-ţi faci un tatuaj? Dacă da, unde şi în ce fel, dacă nu care este motivul?
Curaj nah, îmi fac... Iar dacă am curaj (curaj aş avea, dar dacă mi l-aş face acum, mi l-ar scoate ai mei tăindu-mi pielea, bănuiesc). Păi va fi probabil la încheietura mâinii.

7. Dacă ai pleca pe o insulă pustie care ar fi primele 3 lucruri pe care le-ai lua cu tine?
O tonă de ciocolată (se pune ca un singur lucru, nu?)
Un partener
Calculatorul cu tot cu net

8. Ce gen de muzică asculţi?
Maneeellee!!! Mor după ele. Dimineaţa, la prânz şi seara, eu ascultă numai manele. Salame, Vijelii, alte mâncăruri şi stări ale vremii, eu ascultă oriunde, să moară duşmanii mei.


9. Te simţi un om norocos ? Dacă da, de ce? 
Stai aşa că-mi vin acuş în minte nişte versuri dintr-o manea de top...
Păi, să moară duşmanii mei. Io-s cea mai norocoasă frate. De ce?! Păi cum de ce... Că tot norocu' trage la mine, băi...

10. Tolerezi repede?
Ce să tolerez? Lactatele?
Te referi la alt "tolerat"? Eu îmi tolerez (de ce "a tolera" rimează cu "a trola" şi de ce "trola" nu există în dex?!)  toţi duşmanii mei... până când o să-mi ascut sabia de samurai... că apoi o să-i tolereze rechinii mei din cadă. 

11. Cât de des ieşi în club? Spune-ţi părerea despre această "activitate."
În fiecare noapte. Cum se poate ca eu să nu ies în club?? Adică mă jigneşti... Vrei să te dau la rechini?
Această activitate este foarte cool prin gaşca mea.

** De la întrebarea 4, inclusiv, a nu se lua în seamă răspunsurile.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.