duminică, 10 martie 2013

Publicitate! Acum ştiri

          Cică din ce în ce mai rar până te obişnuieşti fără... Eh, deşi scriu din ce în ce mai rar pe aici, nu cred că aş renunţa la blog (niciodată să nu zici "niciodată", hai piei gând nebun!). De ce nu mai scriu? Păi nu că m-aş ocupa cu cine ştie ce chestii, dar timpul... timpul a învăţat să fugă, iar pe mine mă lasă cam în urmă (deci păzea că mă pun pe alergat... şi da dom'ne, ştiu să alerg, pentru ăia răutăcioşi care cred că nu ştiu ce înseamnă aia "alergat"). Atunci când am timp se întâmplă un lucru... şi anume, nu ştiu despre ce să scriu.
Nici acum nu am despre ce să scriu, dar măcar încerc. Adică nah, m-am săturat să vorbesc singură în gând. Uneori e ciudat...
           Într-una din zilele astea am fost până la bibliotecă să împrumut nişte cărţi. Şi cum mă uitam eu la nişte cărţi de la categoria (grea) "Psihologie-Filosofie" au apărut nişte ele lângă mine. Nişte gâsculiţe cam de clasa a VIII, IX-a (mai mari de atât nu arătau)... Se uitau ele la nişte cărţi pe acolo, iar una din ele a luat o carte de pe raft: "Pe asta am citit-o şi a fost super. Da' să vă arăt ceva."
S-au refugiat fetiţele într-un colţ (erau vreo 4)... şi la un moment dat una dintre ele: "Hi, hi... ce cocoşel."
În gându' meu: "Cee?!!" Se întorc fetiţele şi trag cu ochiu la cartea lor: "Interpretarea...". Interpretarea... cui?! Mda... speram să plece de lângă raftul ăla să văd ce carte luaseră pupezele alea, dar nu au mai plecat, aşa că am plecat eu. Vă daţi seama ce de "wow" şi "uuu" şi "nu se poate" şi "vaaaaaaaaaiiiii"" şi "închide cartea"... şi alte de-astea se vor auzi atunci când vor pune mâna pe o carte de anatomie umană? Nici nu vreau să-mi imaginez ce dereglări se vor produce la nivelul psihicului săracelor fete... Sau dacă se va întâmpla ceva în realitate...
            A doua chestie e din seara cu meciul ăla cu Steaua. Stăteam eu la calculator (ora locală: 20:30, spaţiul: birou/calculator) şi îmi plimbau ocularii peste nişte rânduri de text de pe net... când dintr-o dată un fel de urlet  de dragon care afla că e ultimul supravieţuitor (şi că mai are 10 ore de trăit) îmi ajunge la urechi şi îmi face inima să bată cu putere. Apoi alt urlet... dar mai de marmotă cu staniol în gură... Băi, era ora 20:30... dăduse Steaua gol, iar vecinu' de sub mine nu s-a mai putut abţine şi a ţipat din toate organele interne că e gol... Şi al doilea urlet a fost din partea vecinul de la blocul de vizavi, care a ţinut morţiş să deschidă geamul şi să strige-n gura mare că Steaua aia amărâtă a dat gol (Şi străluceşte pe cer o steaaaa... E steaua mea). Da' ce să-i faci dacă aşa-i românu'?!
             Şi acum ştiri (până acum a fost publicitate). Se dă click p-aici, pe acolo... şi pam-pam... Un băieţel de 8 ani din Africa de Sud a trebuit să se însoare cu o domnişorică de 61 de ani, pentru că aşa a vrut bunicu' lu' puştiu. A vrut să-l vadă însurat înainte să moară (nu să moară puştiu, ci moşu'). Şi cică s-a însurat cu păpuşica aia pentru că şi aşa o iubea... Eh, ştiţi şi voi: "Găina bătrână face ciorba bună" (Gura! Că nu sunt pedofilă şi nici nu sunt de acord cu relaţiile astea cu minori).
Se mai caută pe ici, pe colo... şi se ajunge pe un site pe care, în mintea mea, ar trebui să fie doar ştiri din sport... că aşa îi e numele. Cum ar fi ca păcătoşii ăia care caută filmuleţe cu trei de x... să dea peste desene animate cu Tom & Jerry? Da' hai să revenim. Şi cum ziceam... pe site-ul ăsta există o ştire bombă... cum că dăştepţii ăia de japonezi au descoperit ei nişte omi ai mărilor. Băh frate, serios?!! Ce cipuri v-aţi implantat mă în creieraş? Şi cică aceste creaturi ies doar noaptea... Interesant!
Pe alt site ne este prezentată o fufă, pardon... o girafă pe tocuri... bine, dacă-i spun "girafă" le rănesc sentimentele girafelor... hai să-i spun o domnişorică fără lecţii de mers pe toace mai mari decât IQ-ul ei. Pentru că dacă IQ-ul era mai mare, îşi dădea şi tipesa seama că ea nu poate merge pe cataligele alea. Chiar mă întreb cum de nu s-a ales cu vreo entorsă ceva...
La horoscop la zodia taur zice că taurii şi tăuroaicele vor avea în continuare de lucru şi că vor avea şi bani. I-auzi! Bani... Bani de ciocolatăăă!! Da, şi cică am restricţie la ciocolată... Are cineva nevoie de ajutor la ceva? Primesc plata şi în ciocolată.
Vreţi să aflaţi lucrurile la care se gândesc bărbaţii? Doar aici... şi acum: "10 de lucruri pe care bărbaţii le gândesc, dar nu le spun niciodată". De ar fi numai 10 de lucruri... cel/cea care a scris s-a dat cumva de gol... Adică sunt mai mult de 10 lucruri... poate "zeci de lucruri". Aşa mai da...
Toate ştirile astea le puteţi vedea pe site-ul celor de la ştirileprotv.
               
P.S: Şi ca să vedeţi ce rude bune am, mi-au trimis o ciocolată. :>

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.