joi, 4 aprilie 2013

Bălării partea a II-a

                Trebuia să fac o leapşă, dar Anavae... îmi pare rău, nu o pot face... nu mă atrage. Adică între mine şi o leapşă tre' să se existeze o anumită conexiune spaţio-temporalo-mistică-abstracto-telekinetică (ceea ce tocmai am zis nu are nicio logică, dar vă rog să vă faceţi că totul are o logică, vă rog eu mult).
                Ce am făcut eu în ultimele zile? Nu vă interesează, dar eu tot vă spun. Mi-am plimbat ochişorii pe Facebook după tot felu' de gagici. Care mai de care mai botoxate, mai rujate, mai retuşate-n Paint... una avea un pantof de-un fel şi unu' de-un fel. Guri rele ce sunteţi, era artă bre aia... Artă, ce tastatura mea plină de praf! Mai nou am văzut şi cum se etichetează fotografiile. După posterioare. Adică un grup de raţe/maimuţe/mai puţin fete... stau cu spatele la aparat, apoi se etichetează după fund. Iar tu când te uiţi la poză vei spune: "No, da' ce fund mişto are Blondyna Jmecherita, da' nici Printesa lu' Iubi nu arată deloc rău."
În rest, numai aroganţe şi tipe care arată în şaptejdemii de feluri. Dacă au părul creţ, arată într-un fel. Dacă au părul drept, arată altfel. Un mod mai urât decât celălalt. Dacă sunt pe tocuri, arată ca nişte gazele crăcănate. Nu sunt lipsite de pe Facebook pozele cu mâţe şi javre. Nu lipsesc de pe Facebook nici pozele cu tot felu' de mesaje, gen: "Oare fluturii când sunt îndrăgostiţi, simt oameni în stomac?". Băi, nu ştiu, pentru că eu nu am niciun semn că aş fi fost vreo fluturoiacă în viaţa cealaltă, dar acum am şi eu o întrebare de-asta: "Oare broaştele simt oameni în burtă dacă beau prea multă apă?". Mă întreb de unde sunt scoase toate chestiile astea.
Sau mai sunt tot felu' de panarame care au vreo poză cu mesaju': "Sunt singură. Îmi e bine." (sau mă rog, aţi prins idee). Adică panarama se înfoaie ca un cocoş că e singură. Tre' să ştie toată populimea că ea e singură. Chestia asta poate avea şi efect invers. Pui poza cu "sunt singură" şi imediat sar gorilele cu "hai, să te fac prinţesa mea"... Mare îţi e grădina măi divinitate şi din ce în ce mai plină de tot felu' de specimene care se înmulţesc cu o viteză mai mare decât viteza copy-paştelui de neuroni.
                   O să scriu într-o zi nişte reguli despre cum să-ţi faci poze pentru Facebook, acum nu am chef...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.