sâmbătă, 27 aprilie 2013

Bucură-te de fiecare clipă

Cu tine în gând, mă mint că nu îmi mai e dor de tine...
Cu tine în vis, îmi spun că a fost doar un coşmar...

Ora 23:55
Privea luna şi număra stelele.

Sufletul meu e fără cheie. Nu poate fi deschis...
Fericirea mea are chipul tău, dar acum... dar acum groaza şi întunericul au luat locul fericirii. Acum e mult mai pustiu decât a fost înainte... simt că lipseşte ceva... Că lipseşti. Întreb stelele dacă ţi-au văzut chipul, le întreb dacă eşti bine, dar ele refuză să-mi răspundă. Ele doar strălucesc pe cer ca nişte licurici. Continui să mă uit la stele şi simt că obrazul drept îmi arde. Mă gândesc la tine, la faptul că poate şi tu te gândeşti la mine...

 Ora 00:17
"Bună! Vreau să-ţi spun că..."
Apoi şterse tot mesajul. Nu avea ce să-i spună...
Se întoarse la fereastră, continuând să privească luna şi stelele.
Ploaia grea pica din cer, iar ea un gând bun aşteaptă de undeva. Poate de la o stea, poate de la lună... poate chiar de la el.
Îţi caut în liniştea în noapte, dar numai vântul îl aud... numai pe el şi atât.
Ploaia îmi şopteşte o poveste de demult şi îmi mângăie obrajii cu picăturile ei reci.
Vântul îmi cântă un cântec trist, un cântec despre tine...

Merg pe drumul meu şi trec mai departe. Trec pe lângă tine, îţi arunc o privire şi un zâmbet... apoi trec mai departe. 
Tot ce a fost trist, tot ce a fost rău... am alungat din preajma mea.
Ţi-aş mai cere să te gândeşti şi acum la mine, dar nu mai are rost.
Te caut în noapte...
Te caut ziua...
Te caut peste tot...

Am alergat spre un sfârşit, l-am ajuns şi l-am strâns în braţe.

Se întinse în pat şi îşi aţinti privirea în tavan. Ochii i se închideau încet, iar gândul îi zbura la el. Adormea liniştită...


                Nu te mai uita în urma ta, nu mai trăi în trecut... Nu ai ştiut să apreciezi ceea ce ai avut, acum ţi-au rămas doar amintirile, doar trecutul... Bucură-te de viaţă, de fiecare clipă şi nu mai încerca să aduci trecutul în prezent. Mulţumeşte-te cu ce ai. Luptă pentru ceea ce-ţi doreşti pentru a nu regreta mai târziu.

2 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.