duminică, 7 aprilie 2013

Poze











8 comentarii:

  1. A doua şi ultima imagine trebuie puse pe We heart it sau pe TUMBLR.
    Bună treabă! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Deabia aștept să înflorească copacii și la mine..
    Drăguțe poze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adorabile pozele <3
    Daca ar fi dupa mine mi-as baga toti copacii in casa :)) , ii ador cum sunt acum .

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa, fă-mi în ciudă că la tine a venit primăvara!
    Sunt mişto. Am o slăbiciune pentru copăceii proaspăt înfloriţi. Ţi-au ieşit bine! Aş da o inimioară pe weheartit, dar tare mi-e teamă că cineva mi-a luat-o înainte! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Dar tu unde stai? La Polul Nord? Mă bucur că îţi plac şi lasă inimioarele :P, mi-ai lăsat un comentariu.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.