marți, 7 mai 2013

Bine am revenit!

             Hello şi bine am revenit! Pot să-mi urez bine am revenit, nu? Că dacă nu eu, cine altcineva?!
Când am intrat în oraşul ăsta, parcă zici că am intrat (din nou) în monotonie. Aceleaşi străzi, aceiaşi oameni, aglomeraţie, praf, plictiseală...
Vor urma poze şi texte...
Am vrut să văd răsăritul, să văd cum soarele iese din mare... şi l-am văzut de m-am rupt. Era o ceaţă de nu vedeai nici la doi metri în faţa ta.
Copiii mă iubesc, la fel şi pisicile.
Am intrat în mare... doar cu picioarele şi tot mi s-a părut rece, pe când nişte ţânci se zbenguiau în apă de parcă zici că avea vreo 30 de grade.
Am alergat pe plajă şi am reuşit să nu mă tai în nicio scoică :>.
Deşi mie nu îmi plac ciupercile, în sfârşit mi-am făcut pofta de ciuperci fripte...
Am surprins lumea cu cei 18 ani ai mei.
Am mai primit cadouri şi plus un iepuroi de ciocolată.
Gata cu lăudatul, că am de scris! :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.