joi, 30 mai 2013

Discriminare!!

             Până acum ceva timp eu credeam că numai băieţii se uită la fete... bine, şi fetele se uită la alte fete sau băieţi şi comentează... Şi că tot veni vorba de fete care se uită la alte fete, am rămas cu sechele după ce am văzut cum îi atârna şunculiţa de la burtă unei tipe şi mai purta şi tricouri aproape mulate... se mişca grăsimea aia pe ea... nu vă povestesc mai departe că o să vi se facă pielea de găinuşă.
            Trecând peste acest moment horror, eu nu credeam că şi babele se uită la picioarele fetelor (sau cel puţin ale mele). Nesimţirea unora e mare. Îi vezi că te-au fixat cu privirea, le arunci o privire scurtă... dar refuză să-şi mute privirea... dacă vezi că sunt lipsiţi de bun simţ treci la arma supremă, adică fixatul cu privirea în cel mai straniu mod posibil... un fixat care să transmită "te tranşez şi îţi vând organele la ţigani".
Şi ce credeţi, îşi mută privirea chiar şi după "privirea fatală"? Nu! Cum să facă aşa ceva?! Doamne fereşte! Continuă să se holbeze la picioarele tale de parcă zici că ai tentacule în loc de picioare... Da, ştiu că nu merg eu perfect... că am anumite probleme la mers (probleme care nu mă deranjau până acum, dar mai nou mă deranjează pentru că văd că atrag privirea...), dar chiar nu e plăcut să fii privit de înşpe mii de ochi, iar tu să te chinui să calci calumea ca să nu se mai observe chiar atât de tare că nu mergi bine. Nu ştiu cum se face că în momentul ăla în care mă concentrez să merg cât mai bine uneori aproape mă împiedic. Deci stupidul atinge cote maxime atrăgând şi mai mult privirile indiscrete... În momente de-astea le zic ceva de dulce la toţi şi continui să merg în ritmul meu şi să fixez cu privirea fiecare persoană pe care o văd că se uită insistent la mine... Am văzut babe, copii, moşi, poliţiste, câini, panouri publicitare, nebuni, băieţi, fete, gândaci care se uită în mod obsesiv la picioarele mele... şi nu, nu mi se pare, doar că uneori nesimţirea unora atinge punctul maxim... Da, şi eu mă uit la cum e lumea îmbrăcată, cum se poartă, cum merge, ce face... dar mă  uit discret, nu fixez cu privirea şi nici nu întorc capul dacă e cazul.
             Unora le lipseşte bunul simţ, dar le cer altora să-l aibe... Gen baba de azi din maxi-taxi. Stăteam jos, iar fosila în picioare. Da, puteţi spune că sunt lipsită de bun simţ că nu i-am acordat loc'şoru', dar nu mă interesează. Nu i l-am acordat că nu-mi plăcea faţa ei, era parcă o vrăjitoare şi se ţinea extrem de bine pe picioare, chiar mai bine decât şoferul... Baba îşi fixase privirea pe picioarele mele. Da dom'le, văzuse o pată de sânge pe picior... pată ce se întindea din ce în ce mai tare.
Baba: "Ce, nu poţi sta şi în picioare? Eu când eram tânără puteam să am şi piciorul tăiat şi tot acordam locul oamenilor în vârstă. Eu acum sunt bătrână."
Mă uit la ea şi apoi îmi dau seama că se uita la piciorul meu şi îi spun: "Nu pot sta în picioare că mi-e lene. Eu chiar dacă aş avea şi trei picioare, tot nu aş sta în picioare. Iar eu mă bucur să sunt tânără." (plus rânjet de hienă :D)
Ştiu că ar fi trebuit să îi cedez locul fosilei fără să mă roage (chiar şi într-un mod nesimţit), dar nu am vrut.
Baba: "Tineretu' din ziua de azi nu ştie să mai respecte bătrânii neajutoraţi..."
Aici am vrut să mă ridic, că deja mă dezgusta milogeala babei (de parcă zici că aştepta pomană electorală), dar m-am răzgândit atunci când fosila a scos dintr-un buzunar al genţii un ditamai telefonu cu touchscreen. Şi uite aşa m-am supărat şi mai tare şi m-am făcut mai comodă pe scaun... Baba are touchscreen, iar eu un telefon amărât... şi tot bătrânii cică-s ăia neajutoraţi. Discriminare! Fosilele să treacă înapoi la telefonul fix şi să lase telefoanele dăştepte pe seama ăstora care au cabluri de internet în loc de vene. Huooo!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.