marți, 21 mai 2013

Dulce dramatizare

           Soarta m-a lovit cumva la punctul care mă doare mai tare. Prietenul meu a cedat. E dureros... E dureros ca în dimineaţa unei zile totul să fie bine, apoi dintr-o dată totul să se ducă pe apa sâmbetei. Şi rămâi cu un gust amar şi îţi vine să plângi ştiind foarte bine că nu ai făcut ceea ce trebuia atunci când era cazul. Ştiai că mai ai multe de făcut împreună cu acel prieten... şi el a cedat. A plecat cu toate amintirile tale, a plecat cu totul.
E dureros ca într-o zi să te trezeşti fără prietenul care ţi-a fost alături ani la rând... care a suferit alături de tine şi era ca o carte de amintiri pentru tine... 
           Mai pot dramatiza mult şi bine... dar mă opresc.
E ciudat să-ţi numeşti calculatorul "prieten". Da' nu-i bai, nu sunt mai dusă decât ăia care au pe Facebook mii de prieteni, dar nu i-au văzut niciodată sau habar nu aveau de existenţa lor... Eu cel puţin mi-am văzut acel "prieten" :P.
           Acum am o unitate luată cu împrumut (dar între noi fie vorba, sper să rămână a mea :D). Unitatea asta e plină de lucruri dubioase. Unul din lucrurile dubioase e un folder numit "Program ptr. falsificat poze". Iar în acel folder se află cel mai şmecher program de falsificat poze. Adică dintr-o piţi devii elevă eminentă. Dintr-un prost cu Mercedes devii un tocilar cu bicicletă. Băi, e atât de tare programul ăla încât... dacă vă zic cum se numeşte.. o să vă bufnească râsul. Programul se numeşte MagicPhoto, un fel de rudă a amărâtului ăla de Paint... doar că ăsta ştie să facă mai multe prostioare. E cel mai tare program de falsificat poze pe care l-am întâlnit în toată viaţa asta şi cealaltă (în care am fost o pisică şi desigur că supraapreciez programul ăla).
          În rest cred că vremea asta îşi bate joc de mine. Ieri: "Mâine (adică azi) mă îmbrac în rochie"... am spus asta pe la ora 18. La ora 21 fulgera de parcă zici că se juca cineva cu întrerupătorul şi desigur că mai şi tuna...
Ca să-i fac în ciudă vremii, azi tot m-am îmbrăcat în rochie. Nu, nu sunt nebună... dar asta nu e prima dată când zic că mă îmbrac în fustă/rochie, iar dintr-o dată înceape ploaia deşi meteorologii ăia nu anunţase niciun pic de ploaie în următoarele 80 de decenii... Dacă vă doriţi să plouă, apelaţi la mine. Ce vraci, meteorologi şi incantaţii... Eu şi o rochie şi s-a rezolvat.
            Acum am o altă problemă. Tastatura mea o face pe şmechera şi mi se deconectează când îi vine ei... deşi nu o mişc, nu o bat, nu o ameninţ... ci doar o violez (adică scriu). Cred că nu-i mai place...
Printre altele, dacă găsiţi un fişie cu nume precum "Cannibal Holocaust - cel mai horror film! - interzis în 33 de ţări" să nu vă mănânce curiozitatea să-l vedeţi ce e în el... şi nu degeaba a fost interzis în 33 de ţări :|
Mă duc să văd nişte desene de pe Minimax... :|

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.