duminică, 26 mai 2013

Gânduri

            Ştiu că în timp am pierdut din modul meu de a scrie şi m-am axat pe cu totul altceva sperând că astfel voi reuşi să scriu mai bine, să am idei mai bune, să nu-mi irosesc inspiraţia pe bălării... dar dacă ar fi să scriu în modul acela ar trebui să scriu rar, foarte rar. Iar eu nu pot sta fără să scriu. Simt că se acumulează prea multe şi trebuie să le povestesc cuiva. Cuiva care dacă nu-i convine ceea ce spun, poate închide pagina şi să nu mai treacă niciodată pe aici. Îmi place să scriu într-un mod diferit, încercând să nu copiez alte stiluri.
Poate că mai am mult până să scriu atât de bine încât să şi placă lumii... dar dacă nu încerci, nu reuşeşti. Am vrut de multe ori să renunţ la blog pe motivul "ce-mi trebuie mie blog", dar mi-am dat seama că nu pot renunţa. Nu pot renunţa pentru că m-am obişnuit cu el, m-am obişnuit să scriu aici... să postez fotografii, să citesc alte bloguri... Da, uneori mi-a adus neplăceri blogul ăsta... dar alteori bucurii.
           Nu ştiu dacă într-un final voi renunţa la el, dar mai e mult (sper) până să iau decizia asta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.