duminică, 12 mai 2013

Un mic salut

             Din ce în ce mai rar apare un text pe aici. Timpul şi Inspiraţia, doi duşmani ce s-au aliat împotriva mea... duşmani care până acum îmi erau buni prieteni, mai ales trădătoarea aia mică de Inspiraţie. Bine, eu acum îmi caut scuze... că dacă aş fi vrut cu adevărat să scriu, aş fi scris şi pe o foaie de hârtie şi apoi aş fi scris aici. Dar aşa sunt eu, îmi caut mereu scuze :).
            Printre altele abia aştep să se termine perioada tezelor, perioadă care încă nici nu a început... Poate fi un semestru de 9 luni, tot în ultima lună se pun cele mai multe note, se ascultă, elevul se frământă... dacă trece, dacă nu trece...
Şi uite aşa mi-am adus aminte că nu am mai pus demult mâna pe o carte de gramatică şi din cauza asta nu a mai apărut de ceva vreme ceva legat de gramatică pe blogul ăsta. Nu că aş scrie eu corect gramatical 100%, nici măcar 80% nu cred că scriu corect... dar încerc să mă corectez atât pe mine cât şi pe ceilalţi... că parcă îmi zgârâie cineva timpanele când aud anumite lucruri care nu au nicio treabă cu gramatica.
            Printre altele, vor apărea în continuare poze pe aici, cel puţin până când îmi rezolv problemele cu Inspiraţia şi domnul Timp.

2 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.