joi, 13 iunie 2013

Aroma unei cafele*

                Într-o dimineaţă, când razele plăpânde ale soarelui îşi vor face loc în cameră pentru a-mi spune că a început o nouă zi, atunci când răcoarea unei dimineţi de vară mă va face să-mi doresc să-mi acopăr corpul cu un cearşaf cu miros de trandafiri, atunci când realitatea se va împleti cu visele, atunci când te voi căuta prin pat cu ochii închişi şi voi mângâia perna care mai are încă parfumul tău, atunci când locul pe care ai dormit va mai fi încă cald iar eu voi încerca să-mi aduc aminte dacă azi-noapte m-ai ţinut în braţe sau nu... atunci aş vrea să simt aroma unei cafele. Aş vrea să deschid încet ochii şi să te caut numai cu privirea. Aş vrea să te găsesc într-un fotoliu, cu o cană de cafea în mână... şi să-mi zâmbeşti. Să te ridici din fotoliu şi să te aşezi pe pat. Să mă săruţi pe frunte şi să-mi urezi "bună dimineaţa".

               Asemenea unui fluture ce-şi întinde pentru prima dată aripile, aşa mi-aş întinde şi eu mâinile spre tine dorindu-mi să-ţi simt corpul tău lipit de al meu. Aş vrea să mă săruţi pe buze, iar eu să simt gustul amar al cafelei. Aş vrea ca acel sărut să mă trezească mai bine la realitate. Aş vrea să-ţi ofer câte o picătură dulce de iubire odată cu fiecare sărut pentru a estompa gustul amar al cafelei. Aş vrea să te întinzi lângă mine în pat, iar eu să-mi aşez capul pe pieptul tău şi să simt mirosul de cafea...
                Să înceapă o ploaie rece de vară, cu tunete care să strige spre oameni că au uitat de dragoste... Picăturile reci de ploaie ce vor cădea şi vor lovi pământul cu viteză, se vor sparge în mii de gânduri şi poveşti ce vor bate în geam... dar noi vom fi prea ocupaţi pentru a le asculta. Bătăile inimii se vor înteţii, iar fluturii din stomac mi se vor plimba prin vene...

                Acum scriu poveşti crezând în iluzii şi vise. Scriu poveşti ce se pierd în negura vremii, poveşti ce descriu două mâini ce au uitat să mai mângâie un obraz plin de lacrimi, doi ochi ce văd un zâmbet sincer, un suflet ce iubeşte alt suflet fără a dori nimic în schimb...
Scriu pe o coală de hârtie aşteptând ca odată şi-odată acestea să se transpună în realitate. Dulci poveşti ce se vor întâmpla cândva...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.