luni, 17 iunie 2013

Sfârşit*

                În seara asta vreau să-ţi simt răsuflarea lângă mine...
În seara asta vreau să-mi spui că eşti lângă mine...
În seara asta... nu mai ştiu cât timp mi-a mai rămas să mai visez, să mai cred, să mai iubesc, să mai sper...
Nu ştiu cât timp mi-a mai rămas...
             
                Panicată te privesc. Nu clipesc, nu respir... doar te privesc. Te privesc în ochi şi te implor să nu pleci... şi dacă până la urmă vei pleca, te implor să te întorci...
Şi dacă din când în când te vei mai gândi la mine, să ştii că voi fi acolo... aproape de tine, trebuie doar să vii la mine, să mă atingi şi voi reveni la viaţă. Până atunci voi rămâne aici, speriată şi confuză... dorind totuşi ca tu să nu pleci.
Nu ştiu cât timp ne-a mai rămas... nu ştiu cât timp mai am... nu ştiu nimic. Totul e imprevizil...


                Iau paharul, îl privesc şi gust din vinul roşu ca sângele... Îl gust apoi îl las să se împrăştie pe podea... Las paharul să se spargă în mii de cioburi care se împrăştie în toată camera. Totul se derulează atât de încet în mintea mea... Totul...
Zâmbesc şi îţi muşc buza de jos ştergându-mă de vin pe pieptul tău. Mă joc cu unghia pe gâtul tău şi calc prin vinul vărsat...
Mai pleci?
Te apuc de mână şi te invit la un dans lent printre miile de cioburi. Sunt atât de calmă încât mă las în voia ta să-mi călăuzeşti paşii... Mă strângi mai tare de mijloc, iar eu mă apropii mai mult de tine. Simt mirosul vinului şi mirosul parfumului tău. Aş vrea să te muşc puternic de gât şi să simt gustul sângelui tău.
Te zgârâi pe spate cu unghiile şi îţi las urme adânci, iar tu te răzbuni pe mine şi-mi muşti buzele. Dansul se sfârşeşeste, iar tu mă laşi să cad pe jos... Stai în picioare şi mă priveşti. Văd cum lumina lumânărilor parfumate se joacă în ochii tăi, iar un fior mă cuprinde. Îmi zâmbeşti şi îţi dezveleşti dinţii albi care parcă aşteaptă să-mi muşte buzele... Întind mâna spre tine, dar în loc să mă ajuţi să mă ridic de jos, te aşezi lângă mine. Mă iei în braţe şi mă săruţi pe frunte.

                 Aş striga ca să mă audă toată lumea că eşti aici, cu mine... dar nimeni nu mă va auzi. E doar lume mea, doar eu mă pot auzi, doar eu mă pot ajuta...
E dulcele meu sfârşit... Sfârşitul lumii mele în care nu a existat nimeni...
Nici eu nu ştiu dacă am existat...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.