duminică, 7 iulie 2013

De jos în sus

                 Noapte bună! Te iubesc!

                 Mă trezesc din somn lângă tine... Te învelesc cu cearşaful rece apoi mă fac comodă în braţele tale. Îţi ascult bătăile inimii. Visez cum ne plimbăm prin parc ţinându-ne de mână... Visez cum atingem stelele şi râdem împrăştiind norii pe cer. Îţi spun prin somn că te iubesc şi aş vrea să mă auzi... dar eşti cufundat în vise... Aş vrea să ştiu ce visezi, aş vrea să ştiu dacă mă visezi... şi dacă nu mă visezi, aş vrea să ştiu de ce nu.
Şi, oricum, dacă nu m-ai visa... aş intra eu forţat în visele tale şi astfel ne-am petrece şi mai mult timp împreună... iubindu-ne şi mai mult. 

                 M-ai aşteptat să ies din duş şi să ne uităm la film. Picături de apă mi se mai scurg din păr pe tricoul tău alb, dar tu-mi săruţi buzele şi-ţi plimbi mâinile pe coapsele mele acoperite de un tricou de-al tău.
Mă sperie gândul că nu te-aş fi putut avea niciodată... Mă sperie gândul că buzele mele nu le-ar fi sărutat niciodată pe alea tale... iar ochii noştri nu s-ar fi întâlnit niciodată. Mă cuibăresc lângă tine în pat şi ne uităm la film... E un film romantic. Personajul masculin îşi plimbă buzele pe gâtul fetei, o sărută pe buze, apoi îi dă la o parte o bretea. Îi desface rochia, o lasă să pice pe podea apoi o întinde pe tânără pe pat sărutând-o suav. Pui "stop" şi mă săruţi pe gât. Încep să chicotesc şi să-mi plimb mâinile prin părul tău în timp ce tu stai deasupra mea. Îţi pot admira privirea şi-ţi pot studia buzele. Îţi ridic tricoul, iar tu te lipeşti de pieptul meu şi mă săruţi pe gât. Îmi zâmbeşti şi-mi muşti buzele. Te întorc pe spate şi te sărut. Părul meu ud îţi atinge un obraz, iar tu îmi zâmbeşti şi îmi spui că sunt frumoasă. Continuăm să facem dragoste ca în cele mai romantice filme... Mă cuibăresc la loc în braţele tale şi dăm "play" la film. Ochii mi se închid încet, încet şi simt cum mă strângi în braţe şi mă săruţi pe frunte.

                   E dimineaţă. Patul e doar al meu... casa e plină de un miros divin de cafea. Ador mirosul de cafea ce îl simt în fiecare dimineaţă, dar gustul mă dezgustă... Îmi place doar să gust câte o picătură de cafea de pe buzele tale moi. Îmi place când stai pe marginea patului şi-ţi verifici e-mailurile. Îmi place să-mi încolăcesc mâinile în jurul gâtului tău şi să inspir mirosul cafelei şi apoi să te sărut pe un obraz. Să îţi urez bună dimineaţa, să te ciufulesc şi să te gâdil pentru a te face să zâmbeşti.
                   
                   Bună dimineaţa! Te iubesc!

4 comentarii:

  1. Fantezii romanice deci :> .
    Oricum , te-am nominalizat pentru A Bouquet of Three Awards , daca ai mai facut o data nominalizarea nu e nevoie s-o repeti dar daca nu , mai multe detalii pe blog-ul meu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc >:D<. E a doua nominalizare... dar eu nu sunt cu de-astea. Îmi pare rău, dar îţi mulţumesc că te-ai gândit şi la mine :o3.

      Ștergere
  2. Uaaii,ce romantic! Dacă mai citesc încă vreo postare din-asta voi începe să..*plânge* why so forever alonee? :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, nu ai de ce plânge :P.
      Şi nu te gândi că eşti "forever alone", ci doar "alone" ;).

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.