marți, 9 iulie 2013

Un cub de ciocolată

                Poza ta de pe ultimul raft cu cărţi mă priveşte, iar eu îi zâmbesc. O rog să-ţi transmită că mă gândesc la tine şi îţi trimit un sărut prin ea. Parcă te văd că zâmbeşti... Clipesc şi îmi dau seama că mi s-a părut. Zâmbesc.
                Iau o carte de pe raft şi răsfoiesc paginile îngălbenite. Găsesc un trandafir presat şi un bileţel. Pe o parte un "te iubesc" tremurat cu o inimă deasupra literei "i", iar pe cealaltă parte "şi eu". Mă face să zâmbesc şi să-mi aduc aminte. Floarea e de la tine pentru mine, iar bileţelul de la mine pentru tine. Mi-ai dat floarea aceea când ne-am întâlnit după ce ne certasem ca doi copii ce eram.
M-ai aşteptat aproape o oră  lângă acel stejar bătrân. Eram acolo, pe o bancă, mai departe de tine şi te priveam. Voiam să văd cât o să mă mai aştepţi... Atunci când te-am văzut că erai hotărât să pleci, m-am ridicat şi am alergat spre tine cuprizându-ţi mijlocul. Am simţit că te-ai speriat neştiind ce nebun se agaţă de tine pe stradă. Când te-ai întors şi m-ai văzut, am izbucnit în lacrimi, iar apoi m-ai luat în braţe. Mi-ai dat un boboc de trandafir roşu. Mi-ai spus că dragostea noastră e ca acel boboc... atunci când se va deschide va fi de o sută de ori mai frumos...la fel ca dragostea noastră. Mi-ai spus să îl pun la uscat, pentru a dura o veşnicie... la fel ca dragostea noastră. L-am pus la uscat împreună cu un bileţel... un "te iubesc" scrijelit pe o hârtie... Ţi-am arătat bileţelul, iar tu ai completat pe cealaltă parte "şi eu". Trandafirul parcă e mai frumos decât atunci când mi l-ai dat. Întrebam noaptea stelele şi luna dacă nu cumva te-au văzut. Le întrebam dacă eşti bine... Atât conta pentru mine, dacă eşti bine... pentru că dacă erai bine, te puteam strânge mereu în braţe... Am rugat îngerii şi cerul să nu ne ia niciodată dragostea. Putem să ne împrăştiem între cer şi pământ, dar mereu vom fi împreună. Mereu numele tău va sta înscripţionat cu litere de foc pe inima mea, iar oriunde mă voi duce te voi avea lângă mine. Am în minte cea mai frumoasă fotografie cu tine. O fotografie pe care ţi-am făcut-o eu într-o dimineaţă. Lumina caldă a dimineţii îţi cădea atât de plăcut pe obraji încât nu m-am putut abţine să nu imortalizez acel moment. Am fiecare detaliu în minte, cunosc conturul buzelor tale oriunde... cunosc forma feţei şi paloarea acesteia.
                Stau întinsă în pat aşteptându-te. Ochii mi se închid încet, iar când mă trezesc, tu eşti acolo... lângă mine mângâindu-mi părul, apoi mă săruţi. Zâmbim amândoi şi ne înţelegem doar din priviri. Mă aşez în braţele tale şi îmi pun capul pe umărul tău. Îmi mângâi spatele şi mă întrebi dacă vreau ciocolată. Îţi muşc buza de jos şi mă joc în părul tău. Mă aşezi în pat şi dispari din cameră. Revii în scurt timp cu ciocolata... te aşezi în pat lângă mine, iar eu te sărut pe obraz şi fur un cub de ciocolată...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.