joi, 22 august 2013

Noi doi şi-atât*

Vino puţin, mai aproape... te rog! Aşa... 
Mai e doar o clipă până când mâna ta îmi va mângâia chipul...
Am să închid ochii ca să simt totul mai puternic
Am să zâmbesc şi am să te îmbrăţişez...
Mai e o clipă doar...
Vântul îmi cântă dulci şoapte aduse de departe...
Draperia dansează un vals nebun,
Buzele mele pe pielea ta... un fior te străbate...

Pe masă stă scrisoarea de la tine...
Plânge ghemuită în pat...
Te strigă în gând, dar inima ta e prea surdă pentru a o auzi...
Pământul se învârte, iar eu ameţesc...
Cuvintele astea îmi muşcă din inimă
Sângele îmi aleargă prin vene.
E prea târziu, totul se învârte...
Stă ghemuită în pat şi îşi şterge lacrimile
Nu o auzi, eşti prea departe...
Dar e doar finalul unui film prost regizat...
Nimeni nu m-a strâns în braţe azi şi nici ieri...
Nici alaltăieri... nici săptămâna trecută.
Cu tine îmi încep ziua, chiar dacă eşti doar în mintea mea
Cu tine merg alături pe stradă...
Cu tine adorm în gând noaptea târziu...
Mă întind în pat, dar patul e prea mare doar pentru mine
Parcă şi perna tânjeşte după tine...
Umbrele se joacă pe pereţi...
Dar e doar trupul meu şi-atât.
Cu tine vreau să râd, să plâng, să zâmbesc, să sper, să visez, să-mi imaginez, să-mi doresc, să zbor, să iubesc, să mor, să trăiesc, să fiu eu... şi tu.
Să fim doar noi doi şi-atât,
Asta-mi doresc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.