sâmbătă, 24 august 2013

Nu mă vrei azi...*

                     Eu tac pentru ca tu să nu mă auzi, dar ţip în mine şi doar eu mă aud. Eşti prins în strânsoarea dragostei şi cauţi un simplu răspuns, dar cu cât simţi că te apropii de el, parcă cu atât se depărtează mai tare de tine...
                     Din amintire îţi desenez chipul, trupul şi privirea. Lacrimile calde îmi scaldă ochii îndureraţi... Visele mi-au cusut adânc în suflet o a doua inimă. Din hârtie colorată şi prinsă cu un ac de siguranţă. Flutură într-o parte şi s-a rupt un pic... Lipeşte-o şi sărută-mă pe buze.
Nu mă vrei azi
Nu te vreau azi... 

                     Am furat o parte din curcubeu ca să te pictez. Mă strângi de mână şi-mi spui că vrei să-ţi pictez o pereche de buze pe inimă.
Ochii mei te privesc, iar inima mea simte fiecare mişcare de-a ta pe trupul meu.
Nu vom şti ce ne aşteaptă mâine... poate că mâine lumea se va schimba, iar noi vom dispărea. Poate ne vom reîncarna... sau poate doar vom dispărea şi atât.
Degeaba vom fugi şi ne vom lupta, următorul răsărit tot împreună ne va găsi. Aici, acolo... unul în braţele celuilalt, nici că ar mai conta.
                     Plouă şi îţi este frică... dar stai liniştit, buzele pictate nu ţi se vor şterge. Totul e în inima ta, te rog să mă crezi.
Totul e un amalgam de gânduri, de idei şi vise.
Mă uit spre orizont, iar tu mă ţii de mână. Vântul mi se joacă în păr, dar tu mă cuprinzi în braţe.
                     Povestea noastră e ruptă din stele, măzgălită pe hârtie colorată cu peniţa înmuiată în cerneală cu visare. Peniţa pare vrăjită şi scrie în continuare dulci întâmplări şi sentimente copleşitoare... scrisori de dragoste pline de parfum, frânturi de poveşti, idei măreţe şi cuvinte nerostite...
Totul ţi se pare o himeră, dar te sărut... sunt acolo şi te strâng de mână.
Nu voi dispărea la răsărit de soare, voi fi tot aici cu tine... strângându-te de mână.
Iubeşte-mi sufletul frânt şi lipeşte-mi inima înapoi.
Acum mă simţi?


Vama Veche - Nu am chef azi


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.