sâmbătă, 21 septembrie 2013

Scenariu pentru dragoste *

                  O clipă de amor, un moment de tandreţe, o îmbrăţişare caldă şi un sărut dulce...
Parfumul dulce al trandafirilor să-mi răsfeţe simţurile, iar draperia să fluture în bătăile uşoare ale vântului... să mă descânţi cu buzele şi mâinile tale. Cu glas dulce să îmi şopteşti cât de dor ţi-a fost de mine, cât de mult îţi place să mă atingi şi să mă săruţi.


Delicatele tale mâini să mă prindă şi să refuze să-mi dea drumul, să simt cum mă ard... cum mă pierd printre umbre şi secunde. Să îmi încălzeşti trupul şi să-mi mângâi părul, să-mi săruţi buzele şi să-mi şopteşti în taină visul tău frumos în care apăream şi eu. 

                 În ochii mei se face noapte, vreau să te visez neîncetat. Vreau ca întunericul nopţii să te păzească, iar tu să mă păzeşti pe mine.
Primeşte-mă noaptea în ochii tăi şi închide-mă în mintea ta. Să avem zeci de gânduri împreună şi să ascundem fericirea şi iubirea la noi în inimă.

               Desenează-mi portretul şi spune-mi cât de frumoasă îţi par. Desenează-mă în timp ce dorm şi doar la tine-n minte sunt trează... Desenează-mă cu linii arcuite şi lungi... Desenează-mi ochii întunecaţi, iar buzele roşii.

               Cât aş vrea să ajung până la tine, dar uneori drumul e lung chiar şi în gând.
Când în amurg cărările se pierd, iar când stelele se-aprind uşor pe cer... măcar atunci aş vrea să vin încet la tine-n gând. Dar mă urmăreşte tainica ta umbră, iar amintirile mă-nfioară... sunt doar amintiri şi-atât.
Te calc pe nervi şi te înnebunesc, dar vreau să te împac cu un sărut dulce şi cu un... "te iubesc". Vreau să ştii că totul e sincer... Nu vreau să ne despărţim, să ne prefacem în cioburi şi ruine. Poate totul e un defect, poate ceva bun a fost transformat în ceva rău... sau invers. Poate totul e perfect şi poate ceva rău a fost transformat în ceva bun. Sunt nebună de tine, de trandafiri şi de căldură. Sufletul nu îmi mai e pustiu ca întotdeauna, aşa că strânge-mă în braţe şi caută-mi buzele moi, pentru că şi eu ţi le caut pe ale tale în fiecare noapte...
Mă gândesc cu groază că nu te puteam avea, că oricând te pot pierde la fel de uşor cum te-am găsit. Mi-e doar să-ţi simt degetele cum se joacă în părul meu, să simt parfumul tău. Mi-e dor de tine şi de noi... 

                Aş vrea să te aştept în ploaie, să apari şi să mă săruţi. Aş vrea ca atunci când eşti trist să te gândeşti la un moment fericit... Aş vrea să mă trezesc în fiecare dimineaţă cu tine alături şi cu frumoasele amintiri cernute printre vise.
Aş vrea ca într-o noapte să te aştept înnebunită, să plâng şi să mă întreb de ce nu mai vii... iar apoi să apari şi să-mi spui că ţi-a fost dor de mine. Şi atunci mi-aş  încolăci mâinile în jurul gâtului tău şi ţi-aş spune că nu te mai las să pleci niciodată, scumpul meu. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.