vineri, 15 noiembrie 2013

Comoara mea*

                  As vrea sa visez cu ochii inchisi la tine, la o clipa de tacere, la paginile tale pline de mistere...
Sa te citesc in vis ca pe o carte deschisa. Sa-ti citesc gandurile si sa inteleg ceea ce vor sa exprime ochii tai. Sa-ti citesc cu mult drag sufletul si sa-mi intelegi fiecare atingere.
Sa te citesc din scoarta-n scoarta, sa-ti ascult chemarea si sa mai intorc o pagina.
Te simt si-mi simti atingerile pe foile tale pretioase. Tu esti tot de ce am nevoie.
Si iubire, si tristete, si dezamagire, si visare, si sensul vietii... Intre copertile tale descopar orizonturi nemarginite. Pentru o clipa te tin in brate si am lumea la picioare. Tu imi dai tot ce am nevoie si ma faci eroina in cartea ta. As citi fiecare cuvant pana cand lumea ar lua sfarsit si atunci as vrea sa iau parte la cursul povestii tale.
Niciodata sa nu uiti ca imi las inima intre paginile tale.
Niciodata sa nu uiti ca imi las visele printre randurile tale.
Niciodata sa nu uiti parfumul pe de paginile tale.
Niciodata sa nu uiti dragostea ce ti-o port.
                   Prin tine am gasit fericirea. Te-am luat in brate si mirosul paginilor tale vechi mi-a strabatut intregul corp.
Am descoperit ce e tristetea atunci cand te-am pierdut din ochi, iar altii au rupt pagini pretioase din tine.
Printre randurile tale am descoperit ce e afectiunea, atunci cand intr-o zi de vara o pala usoara de vant ti-a intors paginile si mi-a scos la iveala un trandafir presat.
                   Nu te-as da pentru nimic din lumea asta, nici pentru Luna de pe cer, nici pentru viata vesnica. Te-as pastra in mainile mele si mereu as rasfoi paginile tale, pana cand iti voi memora fiecare cuvant in parte... Comoara mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.