sâmbătă, 7 decembrie 2013

Un inceput frumos*

                     Adaposteste-mi trupul meu infierbantat in bratele tale cuprinzatoare. Saruta-ma si iubeste-ma... Stinge-mi focul din interiorul meu. Fa-ma sa fiu a ta...
                     Si ma trec fiori si parca te simt langa mine... cum mi te joci in par, cum ma alinti, cum ma faci sa te vreau si mai mult, cum ma saruti pe gat, cum imi dezgolesti un umar si ma intinzi pe pat.

                     Tu chiar vrei sa-mi auzi inima cum te striga, cum bratele mele vor sa-ti stranga trupul gol, cum buzele mele le vor pe alea tale, cum eu te vreau pe tine? Chiar vrei tu sa-mi simti pielea sub atingerea ta, sa ma vezi goala inaintea ochilor tai? Sa-mi simti gustul de fata... Sa-ti soptesc la ureche faptul ca esti minunat, apoi sa te musc de lobul urechii, sa cobor pe gat... si sa ma opresc la buze?
                     Dau lumii de stire ca iubesc si nu ma tem si totusi ceva se schimba. Printre noi trece timpul stingher si afara se lasa intunericul. E noapte e pustiu si ma strangi in brate. Ma feresti de rele si blesteme. Ma saruti pe frunte si ma ridici in aer. Imi acoperi ochii si ma ridici pana la cer. Ma tii de mana sa nu ma pierzi si ma plimbi printre nori si stele. Poposim un pic pe un norisor pentru a ne odihni, iar tu te joci in parul meu. Imi cauti buzele pentru a mi le saruta, iar eu iti caut ochii pentru a ma cufunda in ei.
                     Ma cobori si ma intinzi pe pat. Eu miros a tine, iar tu mirosi a mine, dar nu vreau sa vina vremea cand parfumul tau se va risipi in negura timpului, cand chipul tau se va estompa in mintea mea.
Mai miros a tine, iar ochii mei imi sunt plini de frumusetea ta.
                     Mergem impreuna pe un drum fictiv, numai eu si tu... Luna ne e martora, iar stelele sunt ca niste licurici. Tu ma saruti si-mi pui in par o floare cu roua diminetii pe petale. Roua curge pe obraz si mi se transforma in lacrimi...
                     Si am sa adorm in bratele tale, poate chiar pe piept... si cand ma voi trezi, vei fi tot acolo, iar eu imi voi incepe ziua langa cel mai dulce baiat.

4 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.