duminică, 19 ianuarie 2014

Scrisori cu dragoste*

                          " 100 de cuvinte ti-as insira pe o hartie si in clipa regasirii ti le-as reciti incet, cu voce apasata.
(te) PLAC
(te) VREAU
(te) DORESC
(te) IUBESC
(te) ADOR

                         Sunt doar o parte din cele ce ti le-as spune in fata, doar o farama din mine, din ceea ce sunt acum si din ceea ce voi fi mereu.
                         Mereu ma intreb de ce nu vii, desi eu te astept. Te astept cu hartia in mana pentru a-ti spune cuvinte dulci si frumoase, dar tu nu vii. Te astept cu capul plecat, resemnat... si in adancul sufletului stiu ca tu nu o sa mai vii. Te astept sa apari de dupa colt, sa-ti vad umbra, ochii stralucind si o mana intinsa spre mine... dar tu nu vii.
                        O jerta pentru iubirea ce ti-o port ai vrea, dar ochii tai nu se coboara la mine. In mintea ta eu nu exist, ci doar e un loc gol si pustiu. Preferi sa tii acel loc gol decat sa ma ai pe mine acolo. Vreau sa ma iubesti, dar nu te pot obliga sa ma iubesti... Vreau sa-mi zici ca ma iubesti, dar mai presus de toate vreau sa-mi arati ca ma iubesti. Vreau sa fiu eu cel special, dar nu te pot forta.
Sufletul meu e tot un zbucium, dar tu esti prea oarba pentru a vedea asta. Tu esti ancorata in lumea ta in care eu nu am voie sa pasesc.
                       Nu stiu cu ce ti-am gresit, de ce ai zavorat intrarea in sufletul tau cu atatea lanturi si lacate. Imi pare rau ca nu am cheia de la ele. Imi pare rau ca nu imi dai o sansa la iubire.
                       Daca iti vorbesc, tu uiti... Ma uiti. As vrea sa te pot uita si eu..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.