luni, 10 februarie 2014

Sarbatori ce iti pot da palpitatii

                      Am observat zilele acestea cum internetul fierbe la foc mic si este impanzit de reclame si articole despre "cadoul de Valentine's day". In aceste zile oamenii se impart in trei categorii: cei care serbeaza, cei carora nu le pasa si cei care injura ziua asta. Desigur, mai e timp pana la ziua aceea nefasta pentru unii, pentru altii incercuita in calendar cu o inimioara rosie... iar pentru restul e ziua cand incepe relaxarea.
                     Mai e timp pentru a umbla prin magazine dupa tot felul de prostioare mici si mari ce vor trona pana de 1 Martie in bibliotecile domnisoarelor, pentru ca in data de 1 Martie locul acelor prostioare din data de 14 februarie va fi luat de produsele "made in China" sau de ursuletii si iepurasii cu priviri sadice si care planuiesc sa te omoare. Desigur, pe 8 Martie, tot ceea ce a fost primit de 1 Martie este dat uitarii... si totul se reduce la "minunatul cadou ce mi l-a facut iubi de 8 Martie" (plus fluturat din genele pline de mascara). Florile nu se vor demoda niciodata, la fel cum nu se vor demoda nici cadourile scumpe.
                     Nu ii cumpara parfum daca nu stii ce parfum ii place. Nu ii cumpara haine daca nu stii ce marime poarta si mai ales daca nu te pricepi la haine. Nu ii cumpara genti daca nu stii cu ce poate asorta acea geanta. Nu ii cumpara produse de ingrijire corporala pentru ca se va simti lezata (o faci nespalata). Nu ii cumpara o masina pentru ca sunt sanse mari sa gresesti marca si culoarea. Nu ii cumpara lenjerie intima sexy pentru ca vei parea un tip innebunit dupa sex. Nu ii cumpara carti daca nu citeste, o vei face sa se simta jignita. Nu ii cumpara ciocolata daca nu stii sigur daca tine vreo dieta. Nu ii cumpara bratari, atata timp cat ea vrea un ditamai lantul de aur. De fapt, mai bine nu ii cumperi nimic pana nu o intrebi ce vrea. E mai bine sa dai banii pe ceva care ii place, decat sa-ti scoata ochii pe urma cu texte de genul: "Da, mai, stii... Ioneasca a primit de ziua ei o rochie superba in editie limitata, iar eu am primit niste trandafiri. Dar lasa, nu te simti prost. Mi-ai facut un cadou. Sunt foarte frumosi... cel putin cadoul meu e mai practic. Mi-i poti pune in sicriu cand o sa mor, chiar daca Ioneasca va arata foarte bine in rochia aceea de editie limitata. Si ce daca eu nu am o rochie in editie limitata, eu am un iubit ce mi-a adus niste flori ce stau intr-o vaza si se ofilesc. Si ce daca eu nu am o rochie pe care sa mi-o etalez in fata prietenilor tai pentru a ma considera si ei frumoasa. Eu am niste trandafiri..." Daca vrei sa fii scutit de astfel de texte ce iti vor urmari chiar si cele mai cumplite cosmaruri, ar fi indicat sa apelezi la o tehnica inedita, dar care da rezultate: "Iubi, ce vrei sa-ti cumpar?"... iar ea poate spune: "Iubi, da-mi cardul tau. Imi cumpar singura."
                       Pentru a te feri de palpitatii, ia Aspacardin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.