marți, 11 februarie 2014

Textul de marti

                           In ultimul timp imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii pentru ca la sfarsitul clasei a VIII-a nu am fost in stare sa ma gandesc la ce facultate voi vrea mai tarziu, astfel ajungand sa-mi mananc nervii si sa-mi distrug neuronii la un profil de matematica-informatica, in conditiile in care eu nu ma impac cu matematica inca din clasa a II-a. Pana la momentul de fata, asta a fost cea mai mare greseala a vietii mele, sa raman la un profil ce nu e deloc pe placul meu. Desigur, acum daca as da timpul inapoi as alege liceul de arte sau profilul de filologie sau chiar stiinte sociale. Acestea s-ar fi mulat mult mai bine pe ceea ce mi-am propus sa fac in viitor. Acum imi vine sa ma bat pentru gandirea ce o aveam acum patru ani, dar ce sa-mi ceri atunci... Minte de copil (nu ca acum ar fi foarte matura, dar e mai bine acum decat inainte).
                          Daca acum vreo cinci ani nici nu stiam ce e cu mine, cand ma intrebai ce muzica imi place dadeam din colt in colt, cand ma intrebai ce am de gand sa fac pe viitor la mine era ceva de genul: "viitor... habar nu am", cand imi aratai haine negre strambam din nas, cand nu eram innebunita dupa ciocolata, cand inca nici nu ma gandeam la multele chestii pe care sunt in stare sa le fac eu azi... acum pot spune ca sunt opusul acelei persoane. Nici eu nu ma mai recunosc.
                          Peste cateva luni o sa imbrac roba aia de Harry Potter si o sa termin cele 12 clase...

4 comentarii:

  1. Si pana la urma unde ai de gand sa mergi la facultate? Pe ceva uman? Eu sunt tot pe profil mate info, clasa 9 si habar nu am ce am de gand sa fac pe viitor. Si nici nu ma prea impac cu materiile care contin cifre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi merge pe parte de uman, jurnalism. Daca esti tot la mate-info si nu te impaci cu materiile care contin cifre, ar trebui sa te gandesti bine ce vrei cu adevarat. Decat sa ajungi in clasa a XII-a si sa realizezi ca a fost o pierdere de timp pentru tine profilul asta si ca a fost foarte greu, mai bine te transferi :).

      Ștergere
    2. Si eu m-am gandit sa merg la jurnalism dar am ales sa merg la Relatii Internationale pana la urma .

      Ștergere
    3. Eu mă mai gândeam la științe politice...

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.