sâmbătă, 8 martie 2014

Din nou, noi*

Fluturii mă liniștesc. Fluturii... Mici, colorați, catifelați. Zborul fluturilor în zare... Mă gândesc la fluturi când totul nu mai are niciun sens.
Nu știu cum să astup prăpastia dintre noi, la fel cum nu știu cum să-i cer iernii florile vierii.
Nu știu cum să cer soarele, când la mine e furtună.
Nu știu cum să  îmi deschid aripile, atâta timp cât eu nu am aripi.
Am înțeles că e drum denivelat... și totuși, atât amar de drum...

Te întreb acum, cu inima bătându-mi în ritm alert: Eu am fost iarna sau vara pentru tine? Am fost timpul nesfârșit, sau doar o clipă? Am fost o ploaia de vară, scurtă, tumultuoasă, cu fulgere și tunete, sau o ploaia de toamnă, lungă și sumbră? Am fost căldura soarelui la amiază într-o zi toridă de vară, sau soarele la răsărit, scăldat în răcoarea dimineții?
Am căutat sensul iubirii într-o carte veche, dar iubirea nu se caută în cărți.
Am căutat îmbrățișarea ta în vis, dar nu erai decât o umbră trecătoare.
Ți-am căutat brațele în fiecare zi, ți-am căutat acele mâini ce mă mângâiau cu ardoare în văzut tuturor.
Ți-am căutat zi de zi acei ochi cuprinzători în fața cărora ochii mei se plecau încet.
Ți-am strigat numele, dar l-am strigat într-o mulțime de surzi.
Ți-am căutat buzele moi și dulci, dar erau departe.
Aș fi vrut să te păstrez în brațele mele, nu să te trimit în alte mâini mai bune.
Ar fi trebuit să-mi dau seama că voi cădea singură într-o capcană creată tot de mine. Am lucrat la ea mult, dar am căzut singură în ea într-un moment de neatenție.
N-am să știu niciodată când, n-am să înțeleg niciodată cum, n-am să aflu niciodată de ce...
N-am să știu niciodată când o să te uit. Când o să-ți uit tonul vocii ce mă liniștea, când o să-ți uit imaginea chipului tău, când o să uit tot ceea ce mi-ai zis.
N-am să înțeleg niciodată cum am putut să cad singură în capcana ce era în fața mea...
N-am să aflu niciodată de ce am pus capăt fără să te întreb...
Din lut modelez un fluture. Îl voi pune într-o cutie a amintirilor... Va fi singur.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.