vineri, 18 iulie 2014

A 18-a zi din lună

                    Din seria ”desene cu prințese” și ”femei cu fuste scurte”, vreau să dețin un abdomen frumos lucrat (nu că nu ar fi deja destul de frumos), însă mi-ar plăcea să am ceva pătrățele sexy... păcat că durează cam mult până mi le voi contura. În altă ordine de idei, vreau să practic yoga. Mi se pare interesant, deși mă îndoiesc că aș putea urma așa ceva. Poziția lotus, inspirație, expirație, nu te gândi la nimic, relaxează-te! Eu nu pot să mă relaxez, e inevitabil să nu mă gândesc la multe lucruri neinteresante. Am reușit să nu mă gândesc la nimic preț de câteva secunde, apoi m-au lovit tot felul de gânduri, unul mai complicat decât altul. Un adevărat chin. Plus întrebarea: ”oare cum merge oxigenul prin corpul meu?”. Biologia mi-a acaparat atenția, asta-i clar.

                    Eu, la cei 19 ani pe care îi am momentan (urmează abominabila vârstă de 20 de ani) consider că fustele și rochiile mele uneori sunt prea scurte (vorba unei prietene: ”câți ani, atâția cm la fuste/rochii”), însă văzând tot felul de specimene cu păsă sub fuste scurte îmi dau seama că ale mele sunt chiar lungi.
Exercițiu de imaginație.
Se dă una bucata femelă un pic grăsuță, se pune pe ea o fustă neagră, cu vreo trei palme mai sus de genunchi, o bluziță galbenă (ca pentru geloase), pe un umăr o geantă enormă din imitație de piele, iar în cealaltă mână... ca o jignire adresată multor babe, un pachet de absorbante, unul mare (nu voi înțelege de ce nu și l-a introdus în ditamai poșeta, singurul răspuns ar fi: ”draga mea, acolo își ține chiloții, sutienul și prezervativele mărime extra-mare”). O femelă care să-mi inspire atâta dezgust, mai rar întâlnesc. Dacă eram bărbat nu aș fi îndrăznit să mă uit la ea, deși fusta mini îmi atrăgea privirea. Și cu toate acestea, nu voi înțelege de ce femeile nu dau dovadă de decență încât să se îmbrace potrivit vârstei, pentru că femela în cauză era trecută lejer de cei 40 de anișori. Și cu toate acestea, nu înțeleg de ce nu umblă și bărbații cu prezervativele în mână, pe stradă, pentru a se lăuda că mai pot încă și poate să mai facă și cu ochiul domnișoarelor.
                 Tind să cred că odată cu trecerea timpului, ne tâmpim ușor, ușor... nu m-ar mira dacă aș fi și eu așa la o vârstă mai înaintată. Să o iau un pic razna și să mă îmbrac în haine pentru copii (Deja mă îmbrac cu haine de la copii. Am un tricou, pe eticheta lui scrie 12-14 ani, însă mie îmi este larg. Fetelor de 12-14 ani, ce mâncați măh?! Hormoni dimineața, la prânz și seara? Deși gândul mă duce la altceva...).
                  Acestea fiind spuse, voi reveni la desenele mele cu prințese... pentru că pui de focă, matematică și lipsă de inspirație. Însă am niște fotografii frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.