luni, 28 iulie 2014

Breaking news

                        Probabil din cauza căldurii sau a unor elemente perturbatoare care au intervenit într-un anumit proces... la o simplă căutare după blogul meu rezultă că acesta ar fi scris de o altă bloggeriță. Ștergeam blogul și eu tot nu știam că Google a putut face o asemenea gafă monumentală, ceva de neiertat. Cu toate acestea ar trebui intentat proces celor de la Google și cerut un prejudiciu de ceva sute de mii de dolari, pe motiv că mint cu nerușinare și îmi defăimează imaginea mea impecabilă de licurici. Dar nu mă băgați în seamă. Cred că e de la căldură, că până și cei doi șobolică au dat rumegușul la o parte și dorm cu labele în sus, crăcănați, parcă picați din cosmos. Uneori îi mai apăs pe burtă (nu, nu vreau să văd dacă cei doi sconcși chițăie precum niște jucărele), ci doar vreau să mă asigur că nu au murit din cauza căldurii. Dar ei sunt bine, doar dorm... pramatiile.

                     Astăzi, încercând să reflectez un pic asupra unei situații de viitor, mi-am dat seama că poate fi chiar jalnic să fii reporter. Deja mă și imaginam la ușa unui restaurant de fițe de prin Mamaia așteptând nerăbdătoare să iasă o păpușă gonflabilă sau vreun macho și să le iau un interviu în exclusivitate. Deja îmi și imaginam cum mă găsesc în fața unui accident rutier grav și pun întrebări enervante și de gâgă, gen: ”Și a murit cineva?”, deși cadavrele se întind nonșalante pe pajiștea de un verde sângeriu (scenariu horror), dar deja mă vedeam transmițând precum Cătălin Radu Tănase, dar în varianta feminină, plus niște mutrițe din alea gata pregătite să-ți smulgă o lacrimă, ție, ca spectator, la câteva măcele de pe drumurile frumoasei noastre patrii. Deja mă imaginam transmițând cu pasiune, cu o voce tremurată... punând mult suflet: ”Ceea ce s-a întâmplat aici e de nedescris. Cadavrele sunt împrăștiate pe cateva zeci de metri, iar durerea parcă plutește în aer. A fost nevoie doar de o secundă pentru ca o tragedie greu de imaginat să prindă contur, iar acum câțiva oameni să se despartă pentru totdeauna de ceea ce aveau ei mai drag pe această lume. E greu de spus cum s-a întâmplat tragicul accident, însă rudele morților sunt în stare de șoc. Nu le vine să creadă că viața apropiaților s-a sfârșit din cauza neatenției. Aceste momente sunt grele pentru toți cei prezenți aici... polițiști, criminaliști, cât și rudele celor morți în acest tragic accident ce a avut loc cu puțin timp înainte. Tuturor le e greu să-și dea seama ce s-a întâmplat cu adevărat. Nu se știe dacă nu s-a adaptat viteza, sau a fost pur și simplu din neatenție. E dureros ceea ce se întâmplă aici. Câțiva săteni au adus de acasă lumânări și le-au aprins la căpătâiul celor decedați. Acum urmează ca polițiștii să reconstituie firul evenimentelor și să afle cu exactite ce a produs accidentul care a îndoliat atâtea familii.
                   Ăsta ar fi modelul de reportaj tragic, însă am și o variantă happy. Varianta asta e însă păstrată pentru multiplele reportaje imbecile ce apar în presă și au în prim-plan viața tumultoasă a diferitelor maimuțe ce s-au trezit vedete atunci când au căzut de prin copaci, încercând să ajungă la o banană mare și coaptă mai din vârf.
                  Un exemplu ar fi minunata păpușă gonflabilă, pe numele ei de scenă Bianca Drăgușanu. Mie, serios, când mă uit la mutra tipei, mă ia cu fiori și îmi vine în minte imaginea cu păpușa Chucky. Ieri am dat peste un breaking news de era să țip la telefon să nu mă mai avertizeze de asemenea aberații inutile, ci să mă avertizeze doar atunci când vin tornadele, Apocalipsa sau preafericitul Daniel devine ateu. Despre ce era vorba? Nimic mai ”arzător” decât că ”Bianca a ajuns de urgență la spital, în sala de operații, după ce a suferit un accident”. Deja mă și gândeam, în timp ce răutatea mea dădea pe afară, stai să vezi că nu mai poate fi salvată, iar astfel va începe să scadă numărul de gunoaie, dar când colo aflu că păpușica s-a înțelpat și s-a dezumflat un pic la picior și în trei zile va putea merge. Tunete, fulgere și blesteme!! Însă a fost interesant să-mi imaginez cum va decurge un reportaj-interviu: ”Ne aflăm aici, lângă sala de operații din care trebuie să iasă Bianca din clipă în clipă. Fostul soț al acesteia ne-a spus că frumoasa roșcată s-a accidentat cu un umeraș de sârmă, în timp ce făcea curățenie prin casă. Astfel ea s-a pricopsit cu o plagă deschisă de șapte cm și a trebuit să fie adusă de urgență la secția de Chirurgie plastică. Fostul șoț al Biancăi are însă motive să fie fericit. Acesta se bucură că fosta sa soție nu aspira, aceasta putând fi aspirată cu ușurință, datorită taliei ei de viespe, în săculețul aspiratorului, urmând să fie devorată de acarieni până ce aștia urmau să-și dea seama că plasticul din care e compusă roșcata îi poate ucide. Îndată cum Bianca va ieși din sala de operații, vom reveni cu amănunte.
........................
După o intervenție chirurgicală ce a durat cât extirparea unei tumori de zece kg de pe creieri, Bianca a ieșit din sala de operații.
R: Bianca, cum te simți după această operație neașteptată?
B: Mă simt foarte bine. Domnii doctori au făcut o treabă bună și mi-au zis că în trei zile pot merge.
R: Fostul tău soț ne-a spus că te-ai accidentat cu un umeraș, deși apropiați de-ai tăi afirmă cu totul altceva. Ce să credem?
B: Credeți și nu cercetați, parcă așa e scris în cartea aia groasă, nu? Ce pot să zic... încerc mereu să-mi mențin vie imaginația, astfel că un umeraș poate deveni orice dacă vrem, bineînțeles.
R: Dar totuși, cum ai reușit să te tai atât de adânc cu un banal umeraș? Este adevărat că ai vrut să mai tai un pic din plasticul de pe picior, deoarece considerai că nu erai perfectă și nu ai mai vrut să apelezi la chirurgi?
B: Nu este nimic adevărat. Totul a fost un simplu accident nevinovat ce s-a terminat cu bine, din fericire.
R: Bianca, este adevărat că ai fost adusă la secția de Chirurgie plastică, deoarece se presupune că nu mai ai nimic adevărat pe tine?
B: Nu comentez.
Acestea fiind spuse, Bianca se pregătește acum să fie transferată într-un salon privat unde i se va administra o perfuzie cu plastic topit pentru a ușura închiderea rănii survenite, chipurile, în urma unei simple curățenii... rană cauzată de un banal umeraș de sârmă. Deși apropiații susțin cu totul alte teorii legate de drama prin care trece frumoasa roșcată în aceste momente, atât Bianca cât și Victor, susțin vehement că a fost un banal umeraș, cei doi bucurându-se, într-un final, că bomba sexy nu s-a dezumflat.
Vă vom ține la curent cu starea de sănătate a vedetei.

Spuneți voi că nu ar fi interesant să relatez eu evenimentele. Mie mi-ar plăcea să aflu ”picanterii” din acestea din viața ”vedetelor” de top din Rromânia noastră dragă.
Da, Rromânia, dacă tot ne cred cu toții o nație de țigani, iar alții mai țigani decât noi se apucă să conceapă filmulețe, fără să fi cunoscut cu adevărat vreodată un român, nu un rrom...

2 comentarii:

  1. Asta mi-o bagat simtul umorului in coma :)) "Bianca, este adevărat că ai fost adusă la secția de Chirurgie plastică, deoarece se presupune că nu mai ai nimic adevărat pe tine?
    B: Nu comentez."

    Un articol cu si despre mondenitati presarat cu evenimente tragice nu si rasturnari de situatie. Keep writing licurici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Licurici :)).
      Ar trebui să-ți resuscitez simțul umorului... poate cu încă un text de genul acestuia.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.