miercuri, 10 septembrie 2014

Prolog*

                                     Razele unei luni galben pala imi ating umerii dezgoliti. Ma misc un pic apoi razele aluneca pe o coapsa. Ma saruti pe gat, iar mana ti se joaca in parul meu. Ma iubesti cu patima si ma saruti cu foc. Inima in piept iti bate, iar respiratia ta imi arde obrajii, insa tu cobori cu ale tale buze moi si imi saruti umerii dezgoliti. Razele lunii iti contureaza chipul. Un copil in corp de barbat, cu barba ta aspra ce-mi zgaraie usor buzele, iar ochii tai caprui ce-ti lucesc acum precum doua nestemate... mainile tale in care-mi strangi fiecare parte a corpului, buzele tale ce-mi fac inima sa bata cu putere la fiecare atingere...
                                    TU, Iubitul meu, ce vrei sa-mi pui stelele si luna la picioare, sper sa ma lipesc de ale tale brate, sa-ti sarut doar buzele tale, sa-ti stiu doar ochi tai, sa te iubesc doar pe tine. Vreau ca tu sa ma saruti in continuare, doar tu sa te bucuri de fiecare zambet de-al meu, doar tu sa ma strangi de mana, sa ma ei in brate si sa-mi spui ca ma iubesti.
                                    As vrea sa tesem impreuna o lunga poveste de amor in care noi doi sa fim protagonistii, sa ne iubim pana la final... si inca un pic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.