duminică, 7 septembrie 2014

Tie*

                             "Iubitule, de foarte mult timp vreau sa iti scriu, insa parca ceva ma retine, insa nu stiu exact ce anume. Nu stiu sa iti spun exact ce simt acum, insa un singur lucru ti-l pot spune... imi e dor de tine.
Initial nu am realizat ceea ce mi se intampla, insa apoi totul a prins contur. Am clipit o data, iar tu ai aparut in viata mea. Am mai clipit o data si astfel am devenit mai apropiati. Cand am clipit a treia oara deja eram in bratele tale, iar tu ma sarutai. As vrea sa mi se intipareasca in minte imaginea ta, buzele tale sa-mi lase urme pe gatul meu, in parul meu sa ramana urma degetelor tale... Astept cu nerabdare ziua cand voi mai clipi inca o data si voi fi iar in bratele tale.

                              As vrea sa ma porti din nou pe brate, sa ma tii de mana atat de strans pentru a fi sigur ca nu fug de langa tine. As vrea sa ma simt din nou iubita in bratele tale. Acum sunt departe de tine, iar asta imi frange inima care tanjeste dupa tine. Dorul de tine imi rupe inima in bucati, doar tu mi-o poti reface.
As vrea sa iti scriu mai multe, insa simt cum lacrimile imi ard ochii... dar nu-ti face griji, nu sunt de suparare, sunt de fericire... sunt fericita pentru ca te cunosc.
Poate ca intr-o zi iti voi scrie mai multe, insa acum ma opresc aici.
Acum te sarut, Iubitule."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.