luni, 2 martie 2015

Dragul meu*

"Dragul meu,

                        Poate că ar mai fi trecut mult timp până să îţi scriu aceste rânduri, însă, sinceră să fiu, nu ştiu ce m-a îndemnat să le "dau viaţă". Poate dorul de tine sau dorinţa de a-ţi atinge inima cu ajutorul unor cuvinte calde m-a determinat să şterg praful de pe stilou şi să aleg o bucăţică de hârtie.
                        Cred că nimic nu e mai frumos decât să scrii din inimă, să-ţi aşterni gândurile şi sentimentele în linişte... dar încă ce linişte! Am senzaţia că acum s-a lăsat linişte totală, iar mai devreme a fost foarte mult zgomot... un zgomot ce nu-mi permitea să-mi ascult gândurile.

                        E o umbră pe perete, însă e doar umbra mea, pentru că tu eşti departe. Mâna mea alunecă uşor peste hârtie, iar o mică parte din umbră se mişcă încet. Aş vrea să se mişte şi umbra mâinii tale alături de a mea. S-ar îmbrăţişa, iar pe urmă ai săruta-o. Apoi aş prinde putere şi m-aş ridica încet, te-aş îmbrăţişa şi doar ţi-aş asculta bătăile inimii. Ţi-aş asculta murmurul inimii, dorinţa ta vie şi suferinţa sufletului tău pe care vreau să ţi-o alin.
                        Şi dintr-o dată parcă suntem pe alt tărâm, doar noi doi şi un soare cu raze de speranţă începe să răsară în zorii vieţii. Pe iarba plină de rouă tu-mi săruţi umerii şi ne alintăm în bătaia aripilor de păsări. Nu aş vrea să mă trezesc din acest vis, însă umbrele încep să dispară. Jocul meu imaginar se risipeşte, iar Singurătatea vine să mă strângă în braţe. Are mâinile reci, iar un fior îmi trece prin corp. Mă sărută încet pe gât, iar buzele îi sunt reci. Mă simt împietrită, iar mână îi urcă spre umăr. E grea, iar unghiile mă zgârâie. Mă ia în braţe, iar eu mă las pradă vrăjii.
                        Însă aş vrea să fiu sub vraja inimii tale, să mă încălzeşti cu trupul tău, să-mi şopteşti cum ţi-a fost dor de mine, apoi uşor să mă întinzi pe cearşaful rece...
Trăiesc un vis feeric ce abia aştept să se întâmple, Iubitul meu... Te aştept în braţele mele. Vreau să adorm în fiecare noapte cu tine în braţe, vreau să-ţi sărut buzele şi ochii în fiecare dimineaţă.
Vreau să fii cu mine... mereu...
Îmi e dor de tine şi abia te aştept.

Cu drag, 
Iubita ta"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.