vineri, 18 decembrie 2015

Ai grijă*

                 ”Îmi e dor de tine, muza mea. De aș putea, te-aș scoate din vis. Ți-aș aranja șuvița rebelă și ți-aș da un tricou de-al meu să te schimbi. Mi-a fost dor de tine, crede-mă! Apoi doar am sta. Am sta în pat îmbrățișați. Nu am vorbi, doar am respira. Ar fi frumos, nu crezi?
                  De aș putea, te-aș săruta. De iubit... deja te iubesc.
Poate am face și clătite pe care le-am umple cu gem de caise, așa cum îți place ție.
Da, muza mea, asta am face.
Și poate te-aș picta, însă amândoi știm că nu mă pricep să pictez. Poate aș urma cu degetul conturul corpului tău. Te-aș atinge. Te-aș iubi și mai mult.

                  Apoi poate ne-am uita la stele. Crede-mă, ți-aș dărui orice stea, însă nu consider că e nevoie. Tu ești deja o stea.
Ești frumoasă. Și trec zilele... și trec și trebuie să recunosc faptul că ești din ce în ce mai frumoasă.
                 Aș chema zeci de licurici în camera asta doar ca să te aud cum râzi. S-ar reflecta lumina în ochii tăi superbi... și calzi, muza mea.
                 Și chiar dacă încă mă mai consideri nedemn pentru tine, măcar lasă-mi amintirile. Lasă-mă să-ți mai vorbesc din când în când... oricând, muza mea. Lasă-mă să te mai privesc încă o dată. Ești frumoasă! Și te rog, muza mea, nu uita cât de mult te-am iubit. Te-am iubit mai mult decât iubesc o dimineață de vară, pe malul mării, ascultând valurile... Știi cât de mult iubesc asta, nu? Eh, pe tine te iubesc și mai mult. Te iubesc chiar  mai mult decât cerul senin cu lună plină. Te iubesc, nu uita te rog! De fapt, nu mă uita pe mine. Dacă nu mă vei uita, îți vei aduce aminte măcar de câteva momente frumoase. Măcar câteva.
                  De aș putea, crede-mă, aș opri timpul în loc. L-aș opri pentru mine. Sunt egoist, însă l-aș opri doar pentru a te admira mai mult. Pentru a te avea mai mult timp. Pentru a te îmbrățișa mai mult. Pentru a fi mai mult timp împreună, muza mea.
                 Ești atât de frumoasă, însă nu uita să ai grijă de tine. Niciodată nu o să mi-o iert dacă vei păți ceva. Va fi doar vina mea. Ai grijă la oamenii triști, la lucrurile urâte, la ură. Ai grijă să nu ți se întâmple ceva.
                 Știu, muza mea. E târziu! Te-am reținut prea mult. Bine, te las. Desfă-ți aripile și zboră. Poți pleca. Iartă-mă că te-am reținut atât de mult. Însă te rog, ai grijă de tine, muza mea. Mereu voi fi aici pentru tine. Oricând, muza mea.


Cu drag,
....”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.